60 میلیارد ریال صدقه در لرستان جمع آوری شد

به گزارش وبلاگ نخبگان، مدیرکل کمیته امداد امام لرستان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز عایدی صدقات 32 درصد رشد داشته است.

60 میلیارد ریال صدقه در لرستان جمع آوری شد

به گزارش گروه استان های وبلاگ نخبگان از خرم آباد، جلال شیخ پور، مدیرکل کمیته امداد امام لرستان به مشارکت مستقیم مردم در یاری به توانمندسازی مددجویان این نهاد اطلاع داد و اعلام کرد: جمع آوری و توزیع صدقات به وسیله شبکه های مردمی و روش های نوین و اسکن کد QR یکی از راه های مناسب محرومیت زدایی است که عایدی حاصله به وسیله روش های نوین در شش ماهه اول امسال 32 درصد رشد داشته است.

وی مبلغ یاری های مردمی را به احتیاجمندان در قالب صدقات 6 میلیارد تومان بیان کرد و اضافه کرد: از این رو بر اساس استفاده از روش QR پرداخت های مردمی ساده تر و عایدی امداد نیز بیشتر شده که از این فرصت می بایست از مردم استان صمیمانه قدردانی کرد.

شیخ پور به نحوه مصرف صدقات جمع آوری شده اشاره نمود و گفت: 100 درصد یاری های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت زدایی از خانوار های احتیاجمند می گردد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع آوری شده اشاره نمود و گفت: بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع آوری شده در هر منطقه بر اساس احتیاج مددجویان در شاخص حمایتی شامل یاری به درمان مددجویان روستایی و شهری، یاری به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم خانگی، پرداخت موردی، یاری هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردو های زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می گردد.

وی به تعداد مشترکین صندوق های صدقات در لرستان اشاره نمود و گفت 160 هزار و 652 مشترک صندوق صدقات در استان وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر آن مردم سخاوتمند می توانند یاری های خود را به وسیله کد دستوری #066*8877* و یا اسکن کد QR که بر روی صندوق صدقات نصب شده به آسانی به وسیله تلفن همراه خود صدقه واریز نمایند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "60 میلیارد ریال صدقه در لرستان جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 میلیارد ریال صدقه در لرستان جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید