گل محمدی: باید از داوران حمایت گردد؛ شاید وزیر تحت فشار بود که آنطور صحبت کرد

به گزارش وبلاگ نخبگان، سرمربی پرسپولیس درخصوص پیروزی تیمش برابر نفت آبادان صحبت کرد.

گل محمدی: باید از داوران حمایت گردد؛ شاید وزیر تحت فشار بود که آنطور صحبت کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نخبگان، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی خوبی انجام دادیم ومسابقه دو تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود اما داور آن را نگرفت.

وی در خصوص صحبت های وزیر ورزش گفت: من قبل از بازی کاملاً محترمانه صحبت کردم، اما نمی دانم چرا وی به آن شکل صحبت کرد، شاید او تحت فشار بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برترین اتفاق بازی حضور طرفداران بود که از تمام آنها تشکر می کنم که حمایت خوبی از ما داشتند. امروز روز خوبی برای پرسپولیس بود که بعداز 2 سال شاهد حضور طرفداران بودیم. خدا را شکر که بازی حساسی را بردیم. این 3 امتیاز برای ما بسیار حیاتی و مهم بود. بازی رو به جلو و کنترل خوب در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. هر زمانی که خواستیم به بازی سرعت دادیم و به فرصت رسیدیم. در مجموع بازی زیبایی بود و موقعیت های خوبی داشتیم که گل هم زدیم، اما داور تایید نکرد.

گل محمدی ادامه داد: این برد را به طرفداران تبریک می گویم و از بازیکنان تشکر می کنم که تمرکز بالایی داشتند. آنها مسائل زیادی داشتند و دلم نمی خواهد در خصوص این موضوعات صحبت کنم. خواسته های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به آنها وجود دارد نیازمند تفکر و کوشش بیشتری است. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. لیگ تازه برای ما آغاز شده است. اتفاقاتی که در بازی های گذشته افتاد تمام شد و این 3 امتیاز یاری خوبی به ما کرد که جهش خوبی در جدول داشته باشیم و از نظر روحی برای بازی های بعدی آماده شویم.

گل محمدی در خصوص صحنه هایی که به داوری معترض بود و کارت زرد دریافت کرد، گفت: من کارت زرد نگرفتم! گرفتم؟ واقعا؟ خودم نمی دانم و یادم نیست. وقتی استرس و فشار زیادی روی تیم باشد و خیلی سالم به گل می رسیم و داور تایید نمی نماید هرکسی باشد اعتراض می نماید. ما هم معقولانه اعتراض کردیم و در حد کارت زرد نبود. داوران ما نیاز به حمایت دارند، چون در فوتبال ایران کارشان سخت است، چون امکانات کافی وجود ندارد و از نظر اقتصادی هم حق و حقوق پایینی دریافت می نمایند. همواره دوست داشتم فضای داوری آرام باشد تا بتوانند روی کار خود تمرکز نمایند، اما کارشان در ایران واقعاً سخت است.

وی درخصوص خط دفاع و دروازه پرسپولیس و دریافت 5 گل در 5 بازی، گفت: امروز از نظر دفاعی روز بسیار خوبی داشتیم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم. فرصت هایی که داشتند هم به علت توپی بود که هافبک ها از دست دادند و حامد به خوبی توپ را دفع کرد. دروازه بان های تیم آماده هستند و امروز روز خوبی گلرمان بود. اشتباه ممکن است برای هر دروازه بانی پیش بیاید. امروز از نوع دفاع تیم راضی بودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: باید از داوران حمایت گردد؛ شاید وزیر تحت فشار بود که آنطور صحبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: باید از داوران حمایت گردد؛ شاید وزیر تحت فشار بود که آنطور صحبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید