انتها اجرای اولین منظره 3 ساله کانون پرورش فکری بچه ها در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ نخبگان، فرهاد آقا بیگی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد، گفت: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان دو برنامه سه ساله را اجرایی که سال جاری، برنامه اول به انتها می رسد.

انتها اجرای اولین منظره 3 ساله کانون پرورش فکری بچه ها در خراسان شمالی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت سعی شده زیرساخت ها افزایش و از سال آینده روی مسائل نرم افزاری فعالیت را بیشتر می کنیم.

وی از فعالیت 10 مرکز در استان اطلاع داد و گفت: مرکز غلامان به پیشرفت 80 درصدی رسیده است و تا سال آینده به اتمام می رسد؛ سه مرکز نیمه کاره داشتیم که در آینده تحویل داده خواهند شد.

اقا بیگی گفت: سال جاری سینما کودک و خانواده و خانه بازی حوزه کودک و نوجوان افتتاح و سعی بر تکمیل و تجهیز سالن های سینما شهرستان ها به مرور هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی قصه گویی، بازی و نمایش را سه محور برنامه های این نهاد مطرح نمود و گفت: 2 تئاتر در این راستا فراوری و از یک تئاتر حمایت و تئاترهای تربیتی با موضوع کتاب نیز فراوری خواهند شد.

وی از برگزاری پویش قصه، لبخند زندگی در حوزه ترویج داستان اطلاع داد و اضافه نمود: این پویش همچنان ادامه دارد.

آقا بیگی اظهار داشت: در کوشش هستیم از تابستان، پنج شنبه های بازی را اجرایی کنیم و بعلاوه برای اولین بار نمایشگاه بازی و اسباب بازی در خراسان شمالی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: بیش از 8 هزار و 400 دانش آموز به صورت مستقیم با کانون در ارتباط هستند و به صورت مقطعی و غیر مستقیم این عدد بسیار بیشتر است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتها اجرای اولین منظره 3 ساله کانون پرورش فکری بچه ها در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها اجرای اولین منظره 3 ساله کانون پرورش فکری بچه ها در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید