لیگ قهرمانان آسیا، بازی مرگ و زندگی استقلال مقابل الشرطه

به گزارش وبلاگ نخبگان، تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف الشرطه عراق می رود که این ملاقات برای شاگردان مجیدی حکم مرگ و زندگی را دارد.

لیگ قهرمانان آسیا، بازی مرگ و زندگی استقلال مقابل الشرطه

به گزارش وبلاگ نخبگان، تیم فوتبال استقلال در آخرین ملاقات خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:15 امشب (آدینه) در زمین شماره دو استادیوم ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی مطابق پیش بینی ها در این گروه سخت کارشان برای صعود به هفته پایانی کشیده شد، جایی که علاوه بر نماینده ایران، تیم های الدحیل قطر و الاهلی عربستان هم شانس صعود دارند.

استقلال اگر چه با 8 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است، اما باید سه امتیاز ملاقات امشب را بگیرد. استقلال حتی در صورت رجحان مقابل الشرطه باید منتظر نتیجه بازی الدحیل و الاهلی باشد، چرا که اگر الدحیل برنده گردد، تیم قطری به علت برنده شدن در بازی رودررو مقابل استقلال به اسم تیم نخست صعود خواهد نمود و استقلال در صندلی دوم قرار می گیرد. تساوی هم همین شرایط را خواهد داشت و اگر بازی استقلال برابر نماینده عراق مساوی گردد و الدحیل هم در ملاقات با الاهلی به تساوی دست یابد، باز الدحیل به اسم تیم صدرنشین صعود خواهد نمود و آن وقت استقلال باید برای صعود به اسم سه تیم دوم برتر گروه های پنج گانه کوشش کند.

الشرطه با 3 امتیاز در انتهای جدول است و شانس صعود ندارد، اما رجحان این تیم مقابل الدحیل نشان داد که آبی پوشان برخلاف بازی رفت ملاقات راحتی در پیش ندارند.

مجیدی برای بازی حساس احتمالا محمد نادری را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. سرمربی استقلال خستگی را تنها دغدغه خود و تیمش اعلام نموده است، اما تاکید نموده استقلال در بازی آخر تنها به فکر پیروزی است، اتفاقی که با توجه به نمایش خوب در گروه می تواند کام طرفداران را شیرین کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ قهرمانان آسیا، بازی مرگ و زندگی استقلال مقابل الشرطه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، بازی مرگ و زندگی استقلال مقابل الشرطه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید