لیگ برتر فوتبال، تساوی؛ حاصل کوشش یک نیمه ای پرسپولیس و طرفدار

به گزارش وبلاگ نخبگان، نیمه نخست ملاقات پرسپولیس - طرفدار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر با نتیجه تساوی انتها یافت.

لیگ برتر فوتبال، تساوی؛ حاصل کوشش یک نیمه ای پرسپولیس و طرفدار

به گزارش وبلاگ نخبگان، ملاقات تیم های پرسپولیس و طرفدار در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی شروع شد که نیمه نخست این ملاقات با تساوی بدون گل پایان یافت. فرشاد فرجی در دقیقه 41 برای پرسپولیس و سیدمحمدحسینی در دقیقه 39 برای طرفدار گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر.

ترکیب طرفدار: مهرداد بشاگردی، سیدمحمد حسینی، صائب محبی، محمدجواد محمدی، سپهر روزی طلب، مهدی عبدی، تعیین عباسیان، پیمان میری، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری و محمد چهارمحالی.

داور: علی صفایی

دقیقه 4: سپهر روزی طلب روی فشاری که ابتدای بازی در یک سوم دفاعی پرسپولیس بود، صاحب موقعیت شد که حامد لک مقابل او پیروز نشان داد و توپش را در اختیار گرفت.

دقیقه 11: امید عالیشاه با پاس در عرض پشت محوطه جریمه طرفدار مهدی ترابی را صاحب توپ کرد که شوت سنگین این بازیکن را مهرداد بشاگردی راهی کرنر کرد.

دقیقه 13: مهدی ترابی این بار در محوطه جریمه طرفدار با عبور از مدافعان و از زاویه ای بسته اقدام به شوتزنی کرد که باز هم دروازه بان طرفدار تن به کرنر داد.

دقیقه 14: ارسال روی دروازه طرفدار به وسیله عالیشاه با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد که بار دیگر مهرداد بشاگردی مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کرد و کرنر دیگری نصیب شاگردان گل محمدی شد.

دقیقه 17: پاسکاری وحید امیری و مهدی ترابی در سمت چپ و در نهایت پاس عرضی امیری به درون محوطه جریمه طرفدار، پرسپولیس را صاحب موقعیت خوبی کرد، اما مدافعان طرفدار توپ را برگشت دادند. در ادامه همین توپ به سمت راست رفت که روی ارسال زمینی امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا صاحب توپ گردد، اما ضربه او خارج از چارچوب بود و به اوت رفت.

دقیقه 23: عیسی آل کثیر در سمت راست با توپ گیری از مدافعان طرفدار پیروز شد که خود را در موقعیت قرار دهد، اما توپی را که قصد داشت در دهانه دروازه برای مهدی عبدی ارسال کند، بشاگردی قطع کرد و اجازه نداد این موقعیت خطرساز گردد.

دقیقه 28: محمد ستاری ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که مهاجم طرفدار این توپ را وارد دروازه کرد، اما پیش از تبدیل شدن این توپ به گل یاری داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 37: کرنری برای پرسپولیسی ها به دست آمد که ارسال امید عالیشاه با یک اثرگذاری به مهدی عبدی رسید و این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی نهاده شد، اما برخورد توپ به دست او و اعلام خطای هند فرصت گلزنی را از عبدی گرفت. هرچند ضربه او در ادامه کار نیز راهی اوت شد و جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 39: ارسال روی یک ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پرسپولیس به سیدمحمد حسینی رسید که ضربه این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد. هرچند پیمان میری نیز کوشش کرد روی خط دروازه توپ را وارد دروازه کند تا گل به نام او ثبت گردد.

دقیقه 41: مهدی ترابی با ارسال خود از روی نقطه کرنر فرشاد فرجی را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل شد.

دقیقه 43: این بار نوبت مهدی عبدی بود که در محوطه جریمه طرفدار در موقعیت گل قرار بگیرد، اما مهرداد بشاگردی بار دیگر تن به کرنر داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، تساوی؛ حاصل کوشش یک نیمه ای پرسپولیس و طرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، تساوی؛ حاصل کوشش یک نیمه ای پرسپولیس و طرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید