فکری: سخت گیری نکردیم و شکست خوردیم

به گزارش وبلاگ نخبگان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سعی کردیم به پدیده فضا و موقعیت ندهیم اما سخت گیری نکردیم و شکست خوردیم.

فکری: سخت گیری نکردیم و شکست خوردیم

به گزارش وبلاگ نخبگان، محمود فکری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده گفت: قبل از آغاز صحبت هایم از تیم داوری تشکر می کنم. آنها خیلی خوب بازی را کنترل کردند و خوب سوت زدند و می توان گفت که مشکل خاصی در بحث داوری وجود نداشت. از طرف دیگر به تیم پدیده بابت این برد و کسب سه امتیاز تبریک می گویم. درباره بازی باید بگویم که یک ملاقات متعادل بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در نیمه اول احتیاج داشتیم که گلی دریافت نکنیم، عقب نشستیم و فضاها را بستیم و سعی کردیم به حریف فضا و موقعیت ندهیم ولی متاسفانه چند بازی است که به علت آنکه سخت گیری نمی کنیم، گل می خوریم. این موضوع زمانی که مقابل پیکان جلو افتادیم و نتوانستیم فزونی مان را حفظ کنیم، دیده شد و در ملاقاتهای دیگری مثل بازی با فولاد و صنعت نفت آبادان هم نتوانستیم سخت گیری لازم را داشتیم و به حریف فضا دادیم و در واقع نتوانستیم مانع گلزنی حریف شویم.

فکری اسم کرد: در نیمه دوم بازی روان تری را داشتیم و بازیکنان کوشش کردند و زحمت کشیدند که گل خورده را جبران نمایند. موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم، اما شاید به علت عجله کردن، کم حوصله بودن و عصبی بودن نتوانستیم موقعیت صد درصدی را به وجود بیاوریم یا موقعیت ها را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با نزدیک شدن به دقایق پایانی، نظم دفاعی را از دست دادیم. به هر حال باخت یک بر صفر با 2 بر صفر فرقی نمی کرد. تمام نفرات به خط حمله اضافه شدند و موقعیت هایی به حریف دادیم. شاید سهم این بازی همان یک گل بود. در مجموع جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم.

فکری درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در جدول گفت: 5 امتیاز با ذوب آهن و سایپا فاصله داریم. این 5 امتیاز فاصله هم می تواند خوب و هم می تواند قابل دسترس باشد. باید کوشش بیشتری کنیم، به ویژه در بازی های خانگی باید 3 امتیاز کامل را کسب کنیم. هفته آینده با ذوب آهن ملاقات داریم و این سه امتیاز برای مان خیلی مهم است. از الان باید خودمان را جمع و جور و شکست امروز را فراموش کنیم. قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم شرایطی نداریم که با یک باخت یا مساوی، همه چیز را از دست رفته ببینیم. شاید یک مساوی برای تیم های صدر جدول گران تمام گردد، اما با توجه به اینکه حریفان ما امتیاز از دست می دهند، باید سعی کنیم و ببینیم که حریفان چه امتیازی از دست می دهند یا بدست می آورند تا امتیازات خانگی را بگیریم و فاصله با حریفان را حفظ کنیم تا نفت مسجدسلیمان فصل آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی درباره جدایی از نفت مسجدسلیمان اسم کرد: نفت مسجدسلیمان تیمی است که باید از تمام پتانسیل خود برای بقا در لیگ برتر استفاده کند. اینکه کسانی بخواهند از تیم حمایت ننمایند و شیطنت داشته باشند و همراه ما نباشند، خوب نیست. نفت مسجدسلیمان تیمی نیست که از مجموعه قوی و بودجه قوی برخوردار باشد. به همین علت هر قدرتی در مسجدسلیمان وجود دارد، باید حمایت کند و دلگرمی بدهد. اگر کار بلنگد، سخت می گردد. اینکه ما بخواهیم به تنهایی تیم را نجات بدهیم، سخت است. انتظاری که داریم، این است که توجه و یاری بیشتری نمایند و منتظر باخت تیم نباشند و ایراد بگیرند. خیلی ها بعد از باخت کارشناس می شوند. باید به رقیبان نگاه کنیم که چه امتیازی می گیرند یا از دست می دهند، وگرنه اگر به باخت ها و امتیاز ازدست دادن های خودمان نگاه کنیم، این مسئله مشکل ساز می گردد. آن وقت هم باید حسرت این روزها را بخوریم. همه باید یاری نمایند تا بتوانیم این تیم را با کوشش و دلسوزی و همدلی بیشتر در لیگ برتر نگه داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فکری: سخت گیری نکردیم و شکست خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: سخت گیری نکردیم و شکست خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید