علیرضا بیرانوند همچنان لجبازی می نماید

به گزارش وبلاگ نخبگان، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن چند روز پر التهاب در جریان فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند نه تنها توانست دروازه بان تیم ملی ایران را حفظ کند بلکه بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی را جذب کند تا با تیمی کامل تمرینات پیش فصل را ادامه دهد. سرخپوشان مرکز در حالی ظهر پنجشنبه راهی کشور ترکیه می شوند که همچنان فرایند جذب بازیکنان خارجی ادامه دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان لجبازی می نماید

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس، ضمن اشاره به بازیکنان ورودی و خروجی تابستانی پرسپولیس درباره قرعه کشی رقابت های لیگ برتر و بعلاوه ادامه حاشیه های علیرضا بیرانوند صحبت کرد که در پی می خوانید:

اصلی ها حفظ شدند؛ این مهم است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره فهرست ورود و خروج این تیم گفت: اتفاق خیلی مهمی که برای پرسپولیس افتاد فقط بازیکنان اصلی است. عیسی آل کثیر تصمیم گرفت برود و برایش احترام قائلم.

پرسپولیس قوی شد به یک علت

حلالی در مورد تأثیر جدایی آل کثیر تاکید نمود: رفتن آل کثیر به ضرر پرسپولیس نشد. این تیم به بلوغ تاکتیکی کامل رسیده است و هیچ مسئله ای ندارد. پرسپولیس قوی بود و قوی تر هم شد، ولی فکر می کنم در دفاع های کناری می تواند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد تا نتایج قابل قبولی دریافت کند. اگر پرسپولیس در جناحین بتواند نفرات بهتری جذب کند دیگر احتیاج نیست جابجایی های مکرر داشته باشد.

قرعه کشی لیگ برتر به نفع پرسپولیس شد

کارشناس فوتبال ایران در واکنش به اظهار نظر بعضی پیشکسوتان مبنی بر دشواری بازی های نخست پرسپولیس توضیح داد: من چنین دیدگاهی ندارم. پرسپولیس با قوی ترین رقیبان خود در ابتدای فصل بازی دارد. برترین زمان برای گرفتن امتیاز از تیم هایی است که هنوز شناخت کافی از خود ندارند. استخوان بندی اصلی پرسپولیس حفظ شده است. این موضوع می تواند برای آن ها خوب باشد. پنج هفته اول بازی های بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود، اما امتیازات مهمی نیز کسب خواهد نمود. من فکر می کنم پرسپولیس خیلی زود می تواند آن ها را جمع کند. پرسپولیس بدون زیبایی و هماهنگی فنی دنبال سه امتیاز باشد. نتایج هفته های نخست در بازی های پایانی لیگ برتر خودنمایی خواهد نمود.

بیرانوند همچنان لجبازی می نماید

حلالی در مورد تنش به وجود آمده بین علیرضا بیرانوند و افشین پیروانی گفت: گذشت زمان مسائل پرسپولیس را حل خواهد نمود. بیرانوند کار اشتباهی نموده است، اما فعلاً لجباز است و نمی خواهد قبول کند. من بیرانوند را خیلی قبول دارم، اما باید بداند اینجا پرسپولیس است و با رفتن یا ماندن او هیچ اتفاقی برای تیم نمی افتد. بیرانوند باید قدردان همین پیراهن باشد. در کنار تمامی این موارد معتقدم باید طبق قراردادش پول بگیرد و تأمین مالی گردد تا با خیال راحت بتواند برای زندگی خود خرج کند و تمرکزش هم روی فوتبال باشد.

منبع: فرارو

به "علیرضا بیرانوند همچنان لجبازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند همچنان لجبازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید