طلا عین آب خوردن از دستم پرید ، هنوز حسرت آن مسابقه با حریف آمریکایی می خورم!

به گزارش وبلاگ نخبگان، یونس امامی می گوید هنوز حسرت سال گذشته را می خورد و این بار به مسابقات قهرمانی دنیا می رود تا با خوشرنگ ترین مدال برگردد.

طلا عین آب خوردن از دستم پرید ، هنوز حسرت آن مسابقه با حریف آمریکایی می خورم!

به گزارش وبلاگ نخبگان آنلاین، یونس امامی، دارنده 2مدال برنز دنیا، سال گذشته عملکرد فوق العاده ای در مسابقات قهرمانی دنیا داشت و به نفر اول وزن 74کیلوگرم دنیا با نتیجه 2-2 کشتی را واگذار کرد و در نهایت روی سکوی سوم نهاده شد. او سال جاری یکی از امیدهای اصلی مدال طلا در مسابقات دنیای صربستان به شمار می رود. امامی کشتی گیر باتجربه ای است و بارها شکست و پیروزی را در مسابقات دنیای تجربه نموده است. او سال گذشته وقتی روی سکوی سوم نهاده شد و اشک ریخت، شاید داشت به لحظات کشتی با نفر اول فکر می کرد که چقدر راحت می توانست پیروز گردد. امامی علاوه بر مسابقات دنیای، به فاصله یک هفته باید در بازی های آسیایی هانگژو هم روی تشک برود.

*مسابقات سال گذشته هر چند با مدال برایت تمام شد ولی اشک هایت روی سکو بیشتر از مدالت در یادها مانده است.

خیلی سخت بود. می توانستم مدال بهتری بگیرم و طلا عین آب خوردن از دستم پرید. الان یک سال از آن موقع گذشته ولی حسرت آن مسابقات هنوز با من است. کشتی با کایل دایک که در تمام زمان مسابقه سر بودم، ولی نشد که دستم بالا برود و خیلی اذیتم کرد. از هر لحاظ که نگاه می کنم شرایط خیلی بهتری نسبت به حریفم داشتم مثلا اگر فنی یا بدنی کم آورده بودم و کشتی را می باختم، اینقدر ناراحت نمی شدم. هر چه بود تمام شد و حسرتش برایم ماند. مردم دعا نمایند سال جاری بتوانم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

*سال جاری مسابقات دنیای را چطور پیش بینی می کنی؟

پیش بینی نمی کنم ولی قول می دهم هر چه دارم بگذارم تا برترین نتیجه را بگیرم. دوست دارم اگر خدای ننموده هم باختم حسرت نخورم و تمام توانم را گذاشته باشم.

*74کیلوگرم وزن پرترافیکی است و با حضور روس ها جمع مدعیان کامل شد. جدی ترین رقبایت را از کدام کشور می دانی؟

دقیقا درست گفتید 74کیلوگرم وزن شلوغی است. حتی ایتالیا هم مدعی دارد. حضور سیداکوف روس، کایل دایک آمریکایی و خیلی از مدعیان دیگر مثل کشتی گیران اسلواکی، بلاروس، قزاقستان و ترکیه قطعا رقابت را سخت نموده ولی چاره ای نیست؛ کسی که طلا می خواهد باید با پیروزی برابر مدعیان درجه یک به آن برسد.

*بعد از مسابقات دنیای بلافاصله باید در بازی های آسیایی کشتی بگیری. آماده حضور در دو رقابت سنگین هستی؟

اردوهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و ان شاءالله با آغاز مسابقات دنیای در اوج آمادگی قرار می گیریم. مسابقات دنیای سال جاری مسابقات کسب سهمیه است، با توجه به اینکه بازی های آسیایی یک سال به تعویق افتاد همزمان شده با مسابقات کسب سهمیه که کار را برای ما خیلی سخت نموده است. این شرایط برای همه کشورهای آسیایی است که اول در دنیای کشتی می گیرند و بعد از آن در بازی های آسیایی حاضر می شوند. شرایط حضور در هر دو مسابقه را دارم. ان شاءالله مسابقات دنیای را به برترین نحو تمام کنم و بعد از آن با روحیه مضاعف در بازی های آسیایی کشتی بگیرم.

*کادر فنی حساب ویژه ای روی مدال طلای تو باز نموده است؟

با تمام مدعیان 74کیلوگرم کشتی گرفته ام و بردنشان معجزه نمی خواهد. امیدوارم روزی که کشتی می گیرم روزم باشد و کم اشتباه و بی اشتباه باشم تا بتوانم با دست پر صربستان را ترک کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "طلا عین آب خوردن از دستم پرید ، هنوز حسرت آن مسابقه با حریف آمریکایی می خورم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلا عین آب خوردن از دستم پرید ، هنوز حسرت آن مسابقه با حریف آمریکایی می خورم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید