سجاد افشاریان با بک تو بلک سه میلیاردی شد ، کیومرث مرادی به صحنه برمی شود

به گزارش وبلاگ نخبگان، در یکی دو روز گذشته چند خبر در حوزه تئاتر منتشر شد که البته بیشتر آنها مربوط به تئاترشهر هستند.

سجاد افشاریان با بک تو بلک سه میلیاردی شد ، کیومرث مرادی به صحنه برمی شود

اعلام آمار فروش هفتگی تئاترشهر و سه میلیاردی شدن نمایش بک تو بلک، برگزاری جلسه نقد و آنالیز نمایش سوسمار، ماندگار شدن هیدن در تئاتر و همکاری کیومرث مرادی با سجاد افشاریان در نمایش جدیدش اخباری بودند که در این روزها از تئاتر منتشر شدند. آنچه جالب است، حضور سجاد افشاریان به شکل های مختلف در این خبرهاست. او نمایش بک توبلک را به عنوان نویسنده و کارگردان و بازیگر در سالن اصلی تئاترشهر در حال انجام دارد، تهیه نماینده نمایش هیدن است و به عنوان نویسنده و بازیگر با کیومرث مرادی در نمایش جدیدش همکاری می نماید.

بک تو بلک به 3 میلیارد نزدیک شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر تا سرانجام روز آدینه 17 شهریورماه سال 1402 معین شد.

به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا سرانجام روز آدینه 17 شهریورماه 1402 اعلام شد.

نمایش بک تو بلک به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز 26 مردادماه در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 200،150 و 100 هزار تومان اجرای خود را شروع نموده با مجموع 31 اجرا و میزبانی از 17 هزار و 714 مخاطب دو میلیارد و 844 میلیون و 650 هزار تومان فروش داشته است.

نمایش چخفته به کارگردانی اشکان پیردل زنده که در سری اول اجرا از 23 تیر تا 13 مردادماه در تالار سایه به صحنه رفت، در اجرای تمدیدیِ خود از روز دوشنبه 30 مردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 110 هزار تومان روی صحنه رفته، با مجموع 30 اجرا 2 هزار و 776 تماشاگر و فروشی معادل 263 میلیون و 923 هزار تومان به اجرای خود سرانجام داد.

نمایش سوسمار به کارگردانی رحمت امینی هم که از 6 شهریور ماه اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر و قیمت بلیت 120 هزار تومان شروع نموده بود با مجموع 9 اجرا و 958 تماشاگر به فروشی معادل 97 میلیون و 200 هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش شبیه خون به کارگردانی محمد حاتمی نیز که از 6 شهریورماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر و قیمت بلیت 130 هزار تومان شروع نموده، با 9 اجرا توانسته 316 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) جلب کند و به فروشی معادل 23 میلیون و 114 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی نماید به کارگردانی مجید شکری از روز آدینه 3 شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 100 هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع 11 اجرا، توانسته 460 تماشاگر را به سالن بکشاند و با فروشی معادل 27 میلیون و 520 هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

بعلاوه نمایش آوینیون به کارگردانی حسن معینی از روز آدینه 3 شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 110 هزار تومان اجرای خود را شروع نموده و با مجموع 11 اجرا، توانست 644 تماشاگر جلب کند و فروشی معادل 54 میلیون و 406 هزار تومان داشته باشد.

همکاری کیومرث مرادی و سجاد افشاریان

نمایش تنهایی و تن هایی وطن هایی به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی کیومرث مرادی به صحنه می رود.

نمایش تنهایی وَ تن هایی وَطن هایی که برداشتی آزاد از نمایش نامه پیکر زن همانند میدان نبرد در جنگ بوسنی نوشته ماتئی ویسنیک است، به نویسندگی سجاد افشاریان، کارگردانی کیومرث مرادی و با بازی سجاد افشاریان، آتنا اسدی، پرهام خاکزاد از روز یکشنبه 9 مهر ماه ساعت 18 اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان شروع می نماید.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: سجاد افشاریان طراح صحنه، مسعود رنجبر شیرازی طراح نور، ندا نصر طراح لباس، محمدحسین غفاری و شایان صفوی آهنگساز و طراح صدا، پرهام خاکزاد و مجید بهجت دستیار کارگردان، محمد رحمانیان ثابت مدیر صحنه، امیر صداقتی طراح گرافیک، مهرنوش لک عکاس، فرهاد توکلی و امیرحسین میرزائی آنونس ، امیر قالیچی(تئاتربازها) روابط عمومی، آریان امیرخان (فیلم نیوز) تبلیغات مجازی.

تمدید نمایش هیدن به تهیه نمایندگی سجاد افشاریان

نمایش هیدن (HIDDEN) به نویسندگی ریحانه رضی و کوروش شاهونه، طراحی و کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه نمایندگی سجاد افشاریان، دور دوم اجراهای خود را از 27 شهریور در سالن قشقایی تئاتر شهر شروع خواهد نمود.

این نمایش که دور اول اجرایش را از 27 تیر در تالار قشقایی تئاتر شهر شروع نموده بود، 49 بار روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان و منتقدان تئاتر رو به رو شد.

حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی غم، فرناز حسین مردی و مبینا هَداوندخانی بازیگران این اثر نمایشی هستند که هرشب در دو ساعت 18 و 20 روی صحنه خواهد رفت.

در شرح نمایش هیدن (HIDDEN) آمده است: انسان های بینایی که حقیقت را کتمان می نمایند، نابینا هستند.

هیدن (HIDDEN) بعد از نمایش مانستر دومین تجربه همکاری مشترک سجاد افشاریان و کوروش شاهونه در تئاتر است.

نشست نقد و آنالیز نمایش سوسمار

بعلاوه مجموعه تئاتر شهر خبر داده نشست نقد و آنالیز نمایش سوسمار به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی دوشنبه، 20 شهریور ساعت 18 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

در این نشست حمید جبلی، نویسنده و رحمت امینی، کارگردان نمایش سوسمار به عنوان میزبان و محمدحسن خدایی، هومن زندی زاده و عرفان ناظر به عنوان منتقد در جلسه حضور خواهند داشت.

این نمایش درباره زن و مردی است که در حال آماده سازی سفره هفت سین و شروع سال تازه هستند، تخم مرغی برای رنگ کردن تهیه نموده اند اما ساعتی بعد، تخم مرغ ترک می خورد و ...

نمایش سوسمار تا ششم مهرماه هر شب ساعت 20:15 و با مدت زمان 60 دقیقه در تالار چهارسوی تئاتر شهر به صحنه می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سجاد افشاریان با بک تو بلک سه میلیاردی شد ، کیومرث مرادی به صحنه برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد افشاریان با بک تو بلک سه میلیاردی شد ، کیومرث مرادی به صحنه برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید