رسمی ، تیم بعدی ریکاردو ساپینتو معین شد ، ماجراجویی نو سرمربی سابق استقلال

به گزارش وبلاگ نخبگان، تیم بعدی ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی و سابق باشگاه استقلال رسما تعیین شد.

رسمی ، تیم بعدی ریکاردو ساپینتو معین شد ، ماجراجویی نو سرمربی سابق استقلال

به گزارش وبلاگ نخبگان با اعلام رسمی باشگاه آپوئل قبرس، ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم شد. سرمربی پرتغالی و سابق استقلال بعد از اینکه در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ناکام ماند از ایران رفت و با توجه به حکم محرومیت 4 ماهه ای که علیه او صادر شده بود و همین طور اختلاف با مدیران این باشگاه ترجیح داد تا دیگر روی نیمکت آبی ها ننشیند.

در اطلاعیه باشگاه آپوئل آمده است که این باشگاه برای فصل 2023 - 2024 با ساپینتو قرارداد امضا نموده که به نظر می رسد مدت زمان آن یک ساله است. در این بیانیه، به رزومه مربیگری مرد پرتغالی از جمله قهرمانی با استقلال در سوپرجام ایران اشاره شده است.

نکته جالب اینکه در کادر مربیگری که باشگاه آپوئل اعلام نموده، نامی از روی ماتا دیده نمی گردد و خوزه دومینگز به همراه نونو مورایس دستیاران او در آپوئل هستند. ساپینتو مربی بدنساز خود در استقلال یعنی پائولو سانتوس و بعلاوه آنالیزور جوانش، ژوائو آبرئو را نیز با خود به قبرس برده است.

البته باشگاه آپوئل اعلام نموده است که ترکیب کامل کادر فنی متعاقبا اعلام خواهد شد. در بخش خاتمهی این اطلاعیه نیز آنها به ساپینتو خوش آمد گفته و این باشگاه آرزو نموده که سرمربی پرتغالی، موفقیت ها و عناوین اروپایی را با آپوئل جشن بگیرد.

آپوئل فصل گذشته در فصل عادی لیگ قبرس، کار خود را به عنوان صدرنشین به خاتمه رساند اما در بازی های خاتمهی و جدول قهرمانی، جام را به آریس لیماسول واگذار کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رسمی ، تیم بعدی ریکاردو ساپینتو معین شد ، ماجراجویی نو سرمربی سابق استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی ، تیم بعدی ریکاردو ساپینتو معین شد ، ماجراجویی نو سرمربی سابق استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید