دیزنی در حال ساخت دنباله انیمیشن های یخ زده، زوتوپیا و داستان اسباب بازی است

به گزارش وبلاگ نخبگان، همواره دنباله سازی انیمیشن های محبوب دیزنی برای هواداران این غول دنیای انیمیشن خبر خوبی است. اینکه مخاطبان بتوانند دوباره شخصیت های محبوبشان را با قصه ای تازه روی پرده دیدن نمایند، برایشان مجذوب کننده است و دیزنی هم کم پیش می آید که آن ها را ناامید کند. به گزارش ایندی وایر، سه فرنچایز محبوب انیمیشن های دیزنی و پیکسار در حال حاضر در حال ساخت قسمت های تازه هستند.

دیزنی در حال ساخت دنباله انیمیشن های یخ زده، زوتوپیا و داستان اسباب بازی است

اول هواداران دیزنی شادمان باشند که دیزنی در حال ساخت یخ زده (Frozen) و زوتوپیا (Zootopia) است و بعد هواداران پیکسار گوش به زنگ باشند که قرار است یک داستان اسباب بازی (Toy Story) نو به بازار بیاید. خبر ساخت این دنباله ها را باب ایگر، مدیرعامل شرکت والت دیزنی، در تماس ایندی وایر در مورد عایدی سه ماهه اول 2023 این کمپانی به تازگی اعلام نموده است.

قلک طرح frozen مدل 607

23,500

تومان

قلک مدل Frozen

634,000

تومان

محصولات یخ زده در وبلاگ نخبگان

مشاهده همه

ایگر در طول این تماس گفت: امروز بسیار شادمانم که اعلام کنم دنباله هایی از استودیوهای انیمیشن سازی مان برای برخی از محبوب ترین فرنچایزهایمان، داستان اسباب بازی، یخ زده و زوتوپیا، را در دست ساخت داریم. ما به زودی اطلاعات بیشتری درباره این تولیدات به اشتراک خواهیم گذاشت، اما این یک خبر عالی است که دوباره به سراغ برندها و فرنچایزهای بی رقیب خود رفته ایم.

اعلام ساخت این سه دنباله در پی اخباری شوکه نماینده از ایگر بود که به اشتراک گذاشت. خبری که می گفت هفت هزار کارمند این کمپانی اخراج خواهند شد. پیش از این، گزارش عایدی این کمپانی خبر از این داد که استریمر دیزنی پلاس 2.4 میلیون مشترک از دست داده است.

هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه های آینده، از جمله اینکه تیم سازنده هر کدام که خواهد بود و همین طور تاریخ های احتمالی اکران آن ها، در طول تماس به اشتراک گذاشته نشد. دنباله یخ زده پس از فیلم اول در سال 2013 و یخ زده 2 در سال 2019، سومین قسمت این فرنچایز خواهد بود. این در حالی است که دنباله زوتوپیا اولین دنباله فیلم اصلی که سال 2016 اکران شد خواهد بود. فیلم بعدی فرنچایز داستان اسباب بازی که تا به حال تمام قسمت هایش پیروز بوده است، بعد از داستان اسباب بازی 4 در سال 2019 و بعلاوه اسپین آف سال گذشته، لایت یر، در واقع اگر با نام خود فرنچایز اکران گردد، قسمت پنجم خواهد بود.

برچسب مدل زوتوپیا طرح کارتونی

15,000

تومان

سرویس روتختی التین کوماش طرح زوتوپیا مدل ZOTOPIA یک نفره 3 تکه

435,000

تومان

محصولات زوتوپیا در وبلاگ نخبگان

مشاهده همه

هر سه فرنچایز از پیروز ترین انیمیشن های دیزنی هستند. یخ زده 2 سیزدهمین فیلم پرفروش تمام دوران و پرفروش ترین فیلم استودیوی انیمیشن والت دیزنی است که در باکس آفیس دنیای به فروش 1.45 میلیارد دلاری دست یافت. داستان اسباب بازی بیستمین مجموعه فیلم پرفروش تمام دوران با مجموع فروش 3.2 میلیارد دلاری در سرتاسر دنیا است و چهارمین فیلم در گیشه، با فروش 1.07 میلیارد دلاری؛ البته لایت یر عملکرد ضعیفی داشت. زوتوپیا در مقایسه با این دو فیلم پرفروش کمتر محبوب است و با مجموع فروش 1.023 دلاری در باکس آفیس به عنوان چهل و هفتمین فیلم پرفروش تاریخ در رتبه بندی نهاده شده است.

از زمان آغاز همه گیری در سال 2020، فیلم های انیمیشن دیزنی برای پیروزیت در سینماها کوشش کردند. دنیای عجیب سال گذشته با اکران خود در روز شکرگزاری در باکس آفیس نهاده شد و 73.4 میلیون دلار در سرتاسر دنیا فروخت و 147 میلیون دلار ضرر برای کمپانی به همراه داشت. افسون در سال 2021، اگرچه میان هواداران دیزنی محبوب است، با فروش دنیای 256 میلیون دلاری کمتر از حد انتظار ظاهر شد. البته این فیلم در نهایت با نمایش در دیزنی پلاس به پیروزیت دست یافت. علاوه بر لایت یر (Lightyear) که عملکرد ضعیفی نداشت، فیلم های پیکسار، پس از آنکه به پیش (Onward) محصول 2020، به خاطر همه گیری کووید در اکران عمومی باخت، عمدتاً به دیزنی پلاس واگذار شده اند.

تابلو مدل انیمیشن آنوارد Onward کد LAG1081

49,000

تومان

تابلو شاسی مدل انیمیشن آنوارد Onward کد LAG1082

20,000

تومان

محصولات به پیش در وبلاگ نخبگان

مشاهده همه

فرنچایز یخ زده قصه السا (آیدینا منزل) و آنا (کریستن بل)، شاهزاده خانم های قلمرو پادشاهی خیالی آرندل و ماجراهایی را که به خاطر قدرت های جادویی یخ ساز السا درگیرشان می شوند، روایت می نماید. هر دو فیلم این مجموعه را کریس باک و جنیفر لی را کارگردانی نموده اند و ترانه هایی از کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز در آن ها اجرا شده اند. فیلم اصلی اولین فیلم استودیوی انیمیشن والت دیزنی در تاریخ بود که اسکار برترین انیمیشن بلند را دریافت کرد و همین طور جایزه برترین ترانه اورجینال برای ترانه محبوب رها کن (Let It Go).

زوتوپیا در دنیای پر از پستانداران انسان نما می گذرد و جینیفر گودوین در نقش جودی هاپس، افسر پلیس/خرگوشی که با روباهی شیاد، نیک وایلد (جیسون بیتمن) برای حل جنایات در شهر حیوانات همکاری می نماید، بازی می نماید. فیلم اصلی به کارگردانی بایرون هاوارد و ریچ مور برنده اسکار برترین انیمیشن بلند سال 2017 شد.

فرانچایز فوق العاده محبوب داستان اسباب بازی قصه اسباب بازی هایی را روایت می نماید که وقتی صاحبانشان نگاهشان نمی نمایند جان می گیرند و زنده می شوند. چهار فیلم اول این مجموعه بر دوستی عروسک گاوچران وودی (تام هنکس) و بازل لایت یر (تیم آلن) یک اکشن فیگور رنجر فضایی تمرکز دارد. چهارمین فیلم ظاهراً با جدایی هر دو شخصیت و خداحافظی برای همواره به انتها رسید و تعیین نیست که آیا هر دو در فیلم بعدی حضور خواهند داشت یا خیر. جاش کولی چهارمین فیلم را کارگردانی کرد که - همراه با سومین قسمت این مجموعه - برنده اسکار برترین انیمیشن بلند شد.

اسباب بازی مدل داستان اسباب بازی طرح وودی

387,610

تومان

بازی فکری مدل داستان اسباب بازی ها

60,000

58,000

تومان

محصولات داستان اسباب بازی در وبلاگ نخبگان

مشاهده همه

منبع: indiewire

منبع: دیجیکالا مگ

به "دیزنی در حال ساخت دنباله انیمیشن های یخ زده، زوتوپیا و داستان اسباب بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی در حال ساخت دنباله انیمیشن های یخ زده، زوتوپیا و داستان اسباب بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید