ملاقات المسلم و حیدر فرمان با معاون اول رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ نخبگان، مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک در حالی فردا (سه شنبه) برگزار می گردد که حسین المسلم و حیدر فرمان 2 مقام عالی رتبه ورزش دنیا پیش از حضور در این مجمع با معاون اول رئیس جمهور ملاقات خواهند کرد.

ملاقات المسلم و حیدر فرمان با معاون اول رئیس جمهور

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نخبگان، حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان رئیس انجمن بین المللی کوراش و مدیر بازی های آسیایی و دپارتمان ورزش شورای المپیک آسیا پس از ورود به ایران ضمن ملاقات بنابر اعلام کمیته ملی المپیک با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ملاقات و تبادل نظر خواهند داشت.

بعلاوه این دو مقام عالی رتبه ورزشی در پنجاهمین مجمع (فوق العاده) کمیته ملی المپیک که ساعت 11 ظهر فردا در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار می گردد، حضور یافته و با روسای فدراسیون ها ملاقات خواهند کرد.

این 2 مهمان ویژه در حالی قرار است در مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک حاضر شوند که اعضای میهمان و سرپرستان فدراسیون ها حق حضور در مجمع را نخواهند داشت و فقط اعضای دارای حق رای می توانند در مجمع فردا حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات المسلم و حیدر فرمان با معاون اول رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات المسلم و حیدر فرمان با معاون اول رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید