دستگیری 975 اراذل و اوباش در سطح شرق استان تهران خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نخبگان، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در سال جاری 975 اراذل و اوباش در سطح شرق استان تهران دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته همچنین 150 هزار عدد مواد محترقه کشف و جمع آوری شده است.

دستگیری 975 اراذل و اوباش در سطح شرق استان تهران خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نخبگان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و وبلاگ نخبگان، اظهار کرد: در سالی که گذشت با همه فراز و نشیب ها و اتفاقات از کرونا تا مسائل اقتصادی، مجموعه پلیس شرق استان تهران سعی داشته است تا خدمت به جا و شایسته ای به مردم عزیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال 26180 سرقت در حوزه شرق استان تهران انجام شده است، گفت: 12 هزار و 934 نزاع فردی در شرق استان تهران انجام گرفته که نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: امسال 9887 کیلو گرم مواد مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران کشف شده است.

سردار عزیزی بیان نمود: 975 اراذل و اوباش در سطح شرق استان تهران دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته همچنین 150 هزار عدد مواد محترقه کشف و جمع آوری شده است.

وی اعلام کرد: سال گذشته 72 درصد کشفیات داشتیم و امسال به 93 درصد و تقریباً 21 درصد از آن افزایش در حوزه فضای مجازی را داشتیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: 997 عنوان پرونده مجرمان تشکیل شده که محل وقوع آن ها نیز در استان های دیگر بوده است.

سردار عزیزی ابراز کرد: در بحث تصادفات درون شهری 67 فوتی بوده که نسبت به سال گذشته 18 درصد کاهش پیدا کرده و در تصادفات برون شهری با 142 فوتی نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: 209 نفر در تصادف شهری و برون شهری جان خود را از دست داده اند در حالی که این تعداد در سال گذشته 242 نفر بود که خوشبختانه 16 درصد فوتی ها در شرق استان کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: امسال در مجموع 10442 خودرو و موتورسیکلت متوقف شده که نسبت به سال گذشته 70 درصد کاهش داشته است.

سردار عزیزی بیان نمود: امسال 50 هزار و 461 جلد گواهینامه صادر شده است همچنین 8 هزار و 325 نفر همیار پلیس و یک هزار و 900 پلیس یارا نیز آموزش دیده اند.

وی تأکید کرد: در حوزه فوریت های پلیسی 110، در مجموع امسال یک میلیون و 104 هزار و433 تماس را داشتیم که از این تعداد تماس ها بیش از 50 هزار مورد آن عملیاتی شده است که 14 درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: امسال 28 مرحله طرح را در شهرستان های شرق استان تهران اجرا کرده ایم که دستاورد های خوبی را هم به همراه داشته است.

سردار عزیزی در سرانجام افزود: در حوزه کرونا، یک پنجم از کارمندان و زحمت کشان در مجموعه نیروی انتظامی به دلیل ارتباطات بالا به کرونا مبتلا شده اند و متأسفانه 2 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگیری 975 اراذل و اوباش در سطح شرق استان تهران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 975 اراذل و اوباش در سطح شرق استان تهران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید