خودروی مشکوک در سرخه حصار حادثه آفرید!

به گزارش وبلاگ نخبگان، براساس سناریو فرضی مانور آتش سوزی و امداد و نجات در بوستان جنگلی سرخه حصار یک خودروی سواری حادثه ساز شد.

خودروی مشکوک در سرخه حصار حادثه آفرید!

به گزارش وبلاگ نخبگان، شهردار منطقه13 دراین باره گفت: این مانور با هدف کاهش آسیب ها و افزایش آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و آتش سوزی و کاهش خسارت آن در بوستان جنگلی سرخه حصار اجرا شد.

محمدهادی علی احمدی اضافه نمود: طبق سناریو فرضی ماموران کلانتری ضمن مشکوک شدن به خودرویی در بوستان جنگلی سرخه حصار دستور توقف آن خودرو را دادند که به علت سرپیچی از فرمان پلیس و نداشتن کنترل، خودرو به یک کانکس برخورد کرد و موجب آتش سوزی خودرو و کانکس و مصدومیت نگهبان شد. در این حین شهروندان با عوامل بیسیم و شهرداری منطقه 13و آتش نشانی تماس گرفتند.

او ادامه داد: پس از اعزام تیم ارزیاب ناحیه 4 و گروه اجرایی به محل حادثه فرضی با دستور مدیریت بحران شهرداری ناحیه، نوار خطر به وسیله مأموران 137 برای جلوگیری از ورود شهروندان به محل حادثه کشیده شد.

شهردار منطقه13 گفت: امنیت محل به وسیله نیروهای انتظامی ایجاد و عوامل آتش نشانی حریق را خاموش کردند و مصدوم به وسیله مأموران اورژانس معاینه و به مرکز درمانی منتقل شد.

علی احمدی با تأکید بر اینکه شناسایی علل حوادث و سوانح و فراهم کردن شرایط پیش گیری و مقابله با آن ها می تواند خسارات احتمالی را به حداقل برساند، اضافه نمود: سنجش مقدار توانایی کارکنان ستاد مدیریت بحران و سایر کارگروه های تخصصی شهرداری منطقه13، معین شدن سهم و نقش مسئولیت های هر کدام از ارگان ها و ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی ستاد به شهروندان آموزش دیده از اهداف اصلی این مانور بود.

مانور آتش سوزی و امداد و نجات بوستان جنگلی سرخه حصار با حضور نهادهای تخصصی شرکت کننده، آتش نشانی، اورژانس، اعضای ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه و شهرداری ناحیه4 منطقه13 در راستای آمادگی و مقابله با حوادث در محدوده این بوستان جنگلی برگزار گردید.

مانور آتش سوزی و امداد و نجات بوستان جنگلی سرخه حصار

منبع: همشهری آنلاین

به "خودروی مشکوک در سرخه حصار حادثه آفرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی مشکوک در سرخه حصار حادثه آفرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید