حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای 17 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک

به گزارش وبلاگ نخبگان، شرایط ورزشکارانی که میادین کسب سهمیه المپیک را در پیش داشته و برای دسترسی به این سهمیه شانس هم دارند در کمیته ای سه نفره با حضور مشترک نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آنالیز شد. با توجه به شرایط موجود برای هر یک از ورزشکاران، 17 نفر از آنها نزدیک به کسب سهمیه تشخیص داده شده اند.

حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای 17 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک

این اقدام با پیشنهاد کمیته ملی المپیک انجام شد و همین کمیته که مسئولیت پرداخت مرحله دوم حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به ورزشکاران و مربیان المپیکی را بر عهده دارد، میخواهد از افرادحمایت اقتصادی ویژه ای هم داشته باشد.

این حمایت شامل حقوق ماهیانه 2.5 میلیون تومانی است. کمیته ملی المپیک که امروز بخش دوم حقوق المپین ها را به حساب فدراسیون های آنها واریز می نماید، همزمان حقوق مصوب خود برای 17 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک را هم در اختیارشان قرار خواهد داد.

کشتی (فرنگی و آزاد)، وزنه برداری، تنیس روی میز، قایقرانی، ژیمناستیک و دوومیدانی رشته هایی هستند که فهرست 17 ورزشکار نزدیک به کسب سهمیه المپیک را تشکیل می دهند. کمیته ملی المپیک معادل 6 ماه به این ورزشکاران تخصیص حقوق خواهد داشت. بدین ترتیب هر یک از این ورزشکاران 15 میلیون تومان دریافتی از کمیته خواهند داشت.

به گزارش وبلاگ نخبگان، حقوق ماهیانه 2.5 میلیون تومانی (برای 6 ماه) در حالی توسط کمیته ملی المپیک برای ورزشکاران شانس کسب سهمیه مصوب شده که با تصویب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی هر یک از ورزشکارانی که کسب سهمیه نمایند و سرمربیان آنها ماهانه 5 میلیون تومان - برای مدت یک سال - دریافت می نمایند. سهم مربیان از این حقوق ماهانه 2.5 میلیون تومان است که البته 6 ماهه اول آن توسط وزارت ورزش پرداخت نشد اما مورد نظر کمیته ملی المپیک در پرداخت مرحله دوم حقوق المپین ها بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای 17 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق ویژه کمیته ملی المپیک برای 17 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید