با تعدادی از معروف ترین اسپاهای شهر تهران آشنا شوید

به گزارش وبلاگ نخبگان، با پیشرفت علوم بهداشتی و درمانی و بعلاوه با پیدایش مراکز رفاهی و درمانی نوین در شهرهای بزرگ، قسمتی از بار فرایند درمان و بهبود بیماری ها و امراض مختلف بر گردن مراکز آب درمانی افتاد. مراکز اسپا به عنوان پیشگامان این عرضه ضمن فراهم آوردن شرایط و خدمات مخصوص و ویژه جهت برطرف کسالتها، به عنوان محیطی آرام بخش توانسته تا هواداران خود را پیدا نمایند. با ما در مقاله برترین اسپاهای شهر تهران همراه شده تا شما را با شماری از اسپاهای معروف شهر تهران آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین اسپاهای شهر تهران برایتان جالب خواهد بود.

با تعدادی از معروف ترین اسپاهای شهر تهران آشنا شوید

اسپا چیست و در این مراکز چه خدماتی ارائه می شوند؟

به مراکزی که با بهره گیری از آب دریا، آب معدنی، اقلام بهداشتی و ماسکهای گیاهی و درمانی به ارائه خدمت مشغول هستند و با پخش موزیک مناسب فضایی دنج را برای مشتریان به ارمغان آورده اند، اسپا می گویند. آنها زیر نظر متخصصان حوزه مراقبتهای پوستی از جمله پوست بدن، پوست صورت، ماساژ، درمان دردهای مفصلی و درمان بیماری های روحی فعالیت می کنند.

این مراکز که با الگوگیری از مراکز مراقبتهای پوستی کشورهای غربی در سطح شهرهای ایران دایر شده اند، نام خود را از شهری به همین نام در بلژیک وام گرفته اند، زیرا که در جای جای این شهر میتوان چشمه های طبیعی و معدنی زیادی را مشاهده کرد و همین امر سبب شده تا به مراکز یاد شده اسپا بگویند. مراکز اسپا علاوه بر اینکه توانسته تا در میان جوانان محبوبت پیدا کنند، برای افراد میانسال و سالمند نیز مجذوب کننده هستند، چرا که می توانند علاوه بر برطرف خستگی، از روشهای نو برای درمان بیماری های موضعی خود بهره مند شوند.

فواید مراجعه به مراکز آب درمانی و اسپا چیست؟

طبق نظر محققان و پژوهشگران، زندگی پرتنش امروزی و استرس ها و تنش هایی که به علت مسائل مالی و اجتماعی بر فضای جامعه حاکم است، زمینه ساز ابتلا به امراض و بیماری های متعددی می گردد؛ بیماری هایی که در پاره ای از مواقع روح افراد را درگیر می کنند و در مواقع دیگر به بروز محدودیت ها و آسیب های جسمی می انجامند. به همین علت، وجود مراکزی همانند اسپاها به عنوان مکانهای شناخته شده در زمینه فراهم آوردن امکانات رفاهی و القای حس آرامش، نشاط و سلامتی بیش از پیش ضرورت یافت.

بهبود دردهای اسکلتی و تسکین دردهای موضعی در مفاصل تنها گوشه ای از فواید و مزایای مراجعه به اسپاست. علاوه بر موارد فوق، اقدامات لازم در راستای زیبایی پوست صورت، پوست بدن و آبرسانی نیز از دیگر مواردی بوده که نباید از آنها چشم پوشی کرد.

اضافه وزن و از بین رفتن تناسب اندام یکی از مهمترین عوامل ایجاد بیماری ها متعدد بوده و یکی از این بیماری ها دیابت است. در سالهای اخیر، پزشکان به این باور رسیده اند که مراجعه به اسپا و استفاده از خدمات درمانی این مراکز منجر به کاهش وزن و بعلاوه کاهش سطح قند خون و به طبع آن کنترل و درمان دیابت می گردد. به همین علت است که افراد برای رسیدن به وزن ایده آل یا پیشگیری و بهبود دیابت به اسپا مراجعه و ساعتی از وقت خود را در این مراکز سپری می کنند. افراد می توانند با مراجعه مرتب به مراکز اسپا در هر ماه 2 کیلوگرم از وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام دست یابند.

پس از بیماری های مربوط به چاقی و قند خون، فشار خون جز رایج ترین بیماری ها بشمار می آید. این بیماری علاوه بر رعایت رژیم غذایی مناسب، به وسیله مراجعه به اسپا نیز قابل کنترل و درمان است. طبق نظر پزشکان، قرار گرفتن در معرض آب گرم موجب افزایش ضربان قلب و جریان خون و در نهایت کاهش فشار خون می گردد.

طبق آخرین مقالات پزشکی، زمانی که بدن از گردن به پایین در آب قرار می گیرد، قلب در معرض یک ورزش ملایم و کم فشار واقع شده و به مرور زمان حجم قلب افزایش می یابد. با افزایش حجم قلب و پمپاژ بهتر خون در بدن و بعلاوه بالا رفتن سطح اکسیژن، استرس و فشار روانی از روی فرد برداشته شده و نشاط و شادابی روحی ایجاد می گردد. شما می توانید بدون احتیاج به دوره های طولانی مشاوره یا فعالیت فکری و بدنی ویژه، این اتفاق دلپذیر را تجربه نمایید.

یکی از روشهای درمان دردهای عضلانی و مفصلی، انجام ورزشهای سبک و کششی است. اما بعضی افراد به علت مسائل متعدد و کمبود وقت امکان ورزش منظم را ندارند. پس، مراجعه به اسپا و شنا کردن در آبهای گرم و آبهای معدنی می تواند گره گشای این مشکل باشد. در سالهای اخیر و با توسعه مراکز آب درمانی، درمان بیماری هایی نظیر آرتروز، ساییدگی مفاصل، آسیب دیدگی های ناشی از ورزش سنگین، مصدومیت ها و...در این مراکز به خوبی میسر شد.

ماساژ تخصصی صورت، سر و دستها یکی از ده ها خدمت شاخص و برجسته ای بوده که در مراکز اسپا ارائه می گردد. ماساژ این نقاط ضمن برطرف انسدادهای داخلی، منجر به بهبود روند گردش خون در آن نقاط شده و در نتیجه دردها تسکین می یابند. به همین علت است که به بیماران مبتلا به سردردهای مزمن و میگرن توصیه می گردد که به اسپا مراجعه کنند. به علاوه، هوای مطبوع و پاک داخل محیط اسپا و نور مناسبی که در این محیطها تعبیه شده، به ایجاد احساس آرامش و کاهش درد منجر می گردد.

کاهش سردرد و درمان میگرن، کاهش فشار خون، تنظیم قند خون، از بین رفتن درد مفاصل و بعلاوه تحرکات صحیح عضلات بستری مناسب برای خواب با کیفیت تر را به ارمغان آورده و همه این موارد با مراجعه به اسپا ممکن می شوند. به علاوه استفاده از گیاهان آرام بخش برای معطر ساختن فضای اسپا، تهیه و سرو دمنوشهای آرام بخش و روح نواز این روند را سرعت بخشیده و افراد می توانند در انتها روز یک خواب عمیق، شیرین و راحت را تجربه کنند.

استفاده از اقلام مراقبت های پوستی و استفاده از روشهای صحیح آبرسانی در جهت برطرف بیماری ها و آسیبهای پوستی یکی از مهمترین وظایف مراکز اسپاست. این مراکز با یاری گرفتن از گیاهان آرام بخش، کرمهای جوان کننده و آبرسان های با کیفیت این وظیفه را به خوبی انجام داده و نتیجه این اقدامات، جوانی و شفافیت غیر قابل انکار است. روش فیشال هم یکی از مرسوم ترین روشهای جوان سازی بوده که با این روش، سلولهای پوستی به تحریک در می آیند و در نتیجه، چین و چروک صورت به مرور زمان از بین می رود. اگرچه آلودگی های زیست محیطی و آلودگی هوا روزانه آسیب های متعددی را به پوست وارد نموده و آن را در معرض خطر قرار می دهند، اما اسپا و خدمات فیشال این روند را ناتمام باقی میگذارد.

کدام مراکز اسپا در تهران شاخص و مجهز هستند؟

مرکز اسپا حس خوب زندگی

این مورد از بهترین اسپاهای شهر تهران به صورت همزمان به خانم ها و آقایان ارائه خدمت می نماید. مرکز اسپا حس خوب زندگی دارای دو بخش مجزا بوده و هر دو گروه می توانند با مراجعه به آن از تکنیک های غیر تهاجمی خدمات ماساژ و پوست استفاده کنند. خدمات ماساژ این مورد از معروف ترین اسپاهای شهر تهران عبارتند از ماساژ تن آرام، ماساژ سوئدی، ماساژ روسی، ماساژ کامل پا، ماساژ هات استون، ماساژ سر و صورت، اسپرت ماساژ، ماساژ هربال کمپرس، ماساژ شمع، ماساژ مادرهود و ماساژ اسکراب. این خدمات با استفاده از بهترین محصولات بهداشتی و با قیمت مناسب صورت در این مورد از اسپاهای معروف شهر تهران می پذیرند و علاقمندان می توانند به صورت دوره ای به مرکز مراجعه نموده و با ایجاد یک پرونده، روند خدمات دریافت شده را مستندسازی کنند.

مرکز ماساژ جردن

مرکز ماساژ جردن که به عنوان اولین و تخصصی ترین اسپا در سطح تهران شناخته شده، با در اختیار داشتن فضایی آرام و دلنشین، اوقات خوشی را برای مراجعان فراهم آورد. این مورد از بهترین اسپاهای شهر تهران که در کادر خود افراد مجرب و حرفه ای در زمینه ماساژ و سلامت پوست را دارد، توانسته تا در این زمینه حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. خدمات پوستی متنوعی که در این مورد از معروف ترین اسپاهای شهر تهران به مشتریان ارائه می شوند، در بالاترین کیفیت قرار دارند و در تمامی لاین های خدماتی محصولاتی بکار گرفته می شوند که امتحان خود را پس داده اند.

مرکز اسپا لمس فرشته

خدمات ناخن، خدمات پوستی، ریلکسیشن و ماساژ تخصصی و حرفه ای تنها گوشه ای از خدمات پرشمار این مورد از اسپاهای معروف شهر تهران بوده که همه روزه در اختیاز بانوان و آقایان قرار می گیرند. استفاده از مواد ارگانیک و محصولات اورجینال رمز موفقیت و درخشش مجموعه لمس فرشته است به نحوی که تمامی مشتریان پس از یک بار مراجعه به این مورد از بهترین اسپاهای شهر تهران، برای تجربه مجدد احساس خوشایند حضور در این مرکز لحظه شماری می کنند.

مرکز اسپا تن آسایی و سلامت هانا

مرکز اسپا تن آسایی و سلامت هانا که علاوه بر مشتریان ایرانی به گردشگران خارجی و گردشگر ها نیز ارائه خدمت می نماید، در شروع راه با نگاهی به فرهنگ ژاپن بازگشایی شده و با استفاده از مشاوره اصولی یک شرکت ژاپنی فعالیت می نماید. در شمال شرقی شهر تهران قرار گرفته و توانسته تا لقب ژاپنی کوچک را نیز از آن خود کند. همه روزه مشتریان زیادی به این مورد از معروف ترین اسپاهای شهر تهران مراجعه نموده و با پرداخت هزینه ای مناسب، از بخشهای مختلف این مورد از اسپاهای معروف شهر تهران خدمات مورد احتیاج خود را دریافت می کنند.

مرکز اسپا کلینیک نعنا

کلینیک نعنا با بهره گیری از اصول زیست پزشکی و با استخدام بهترین نیروها در این زمینه توانسته که در بازار رقابت میان مراکز اسپا نام خود را تثبیت نماید. در این مورد از بهترین اسپاهای شهر تهران علاوه بر ارائه انواع خدمات ماساژ، خدمات تخصصی مژه و ناخن، خدمات تخصصی مادر و کودک، اسپای دست و پا، خدمات پوستی، بازتاب درمانی و اسپای بدن، بهترین محصولات گیاهی و طبیعی نیز به فروش می رسند و علاقمندان می توانند اقدام به خرید این اقلام کنند.

مرکز اسپا و ماساژ نیلوفر آبی

مرکز اسپا و ماساژ نیلوفر آبی که از سال 1386 افتتاح شده، در زمینه ریلکسیشن روشهای نوین و خاصی را بکار برده است و با توجه به افزایش تقاضا برای دریافت خدمت از این اسپا، شعبه های خود را گسترده ساخت. تاسیس دو شعبه در هتل مارینا و هتل بزرگ داریوش کیش و دو شعبه در تهران نتیجه نگاه تخصصی این مورد از اسپاهای معروف شهر تهران به حوزه آب درمانی است.

منبع: همگردی

به "با تعدادی از معروف ترین اسپاهای شهر تهران آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از معروف ترین اسپاهای شهر تهران آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید