پرواز خارجی و همسفر با تن تن

به گزارش وبلاگ نخبگان، دهه ها از خلق داستان های تن تن و میلو توسط هرژه، نویسنده بلژیکی می گذرد؛ هنوز هم شخصیت های این داستان ها هواداران بسیاری دارد و گرچه بارها و بارها این داستان ها خوانده شده است اما هنوز هم دوست داران ماجراهای تن تن را غرق لذت و هیجان می نماید.

پرواز خارجی و همسفر با تن تن

این خبرنگار جوان به سرتاسر جهان سفر می نموده تا گره از ماجراهایی جالب باز کند، در طول این سفرها سگ با وفایش میلو و دوستان دیگری چون کاپیتان هادوک، پروفسور تورنسل، آن دو کارآگاه دو قلو… همراهی اش نموده اند. خواندن کتاب های تن تن مثل سفر به دور جهان است، اگر شما هم از هوادران تن تن هستید، با ما همراه شوید تا بعضی از مقاصدی را که او به آن سفر نموده به شما معرفی کنیم تا بلیط هواپیمایتان را به یکی از آنها خریده و به سبک تن تن سفر کنید.

پرواز خارجی به مصر

کتاب تن تن و سیگارهای فرعون، چهارمین داستان از این مجموعه است که در آن، این خبرنگار جوان به مصر رفته و درگیر ماجرایی اسرارآمیز می گردد، انتخاب مصر گزینه ای مناسب برای نوشتن یک داستان سرارآمیز بوده است. این مقصد میزبان بسیاری از مسافران پروازهای خارجی است و اهرام سه گانه با آن شکل افسانه ای و غریب در این محبوبیت بسیار موثر بوده است. یکی از مکان های این داستان نیز الهام گرفته از کشف آرامگاه توتنخامون در سال 1922 بوده است.

اگر شما هم به ملاقات میراث عجیب و افسانه ای بشر که هنوز هم سوال های بسیاری درباره چگونگی ساخته شدن آنها وجود دارد علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم بلیط هواپیمای خود را به مقصد مصر بگیرید؛ این اهرام در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده و یکی از عجایب هفتگانه نیز به شمار می رود.

پرواز خارجی به جنوب و شرق آسیا

اگر کتاب پنجم مجموعه با عنوان تن تن و گل آبی را بخوانید، محتمل است تصمیم بگیرید تا سفری به شرق و جنوب آسیا داشته باشید.

در این داستان تن تن در یکی از شهرهای هند به نام Gaipajama به سر می برد، البته این شهر کاملا خیالی است ولی حال و هوای آن برگرفته از شهرهای شمالی هند است؛ به عبارت دیگر اگر دلتان می خواهد به سبک تن تن از هند دیدن کنید، می توانید به دهلی سفر کنید؛ به شما پیشنهاد می کنیم در طول این سفر حتما سری هم به تاج محل بزنید، یکی از خیره نماینده ترین کاخ ها که به سبب معماری شگفت انگیزش در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است. این اثر ترکیبی از هنر معماری هندی، ایرانی و اسلامی است.

در ادامه داستان به سبب به خطر افتادن جان مهاراجه این شهر خیالی، تن تن مجبور می گردد به شانگهای سفر کند. شما نیز می توانید در ادامه سفر خود بلیط هواپیمایی به چین خریده و به شانگهای سفر کنید. جالب است بدانید بخش شرقی شهر با به سبکی مدرن بنا شده و چنان به نیویورک شباهت پیدا نموده که به نیویورک شرق نیز معروف شده است. در کنار بخش جدید شهر، شما می توانید از بخش قدیمی و آثار تاریخی با معاری سنتی و چشم نواز چینی دیدن کنید.

پرواز خارجی به پرو و تمدن گم شده

ماجرای کتاب چهاردهم به گم شدن پروفسور تورنسل اختصاص دارد، تن تن و هادوک برای یافتن او راهی پرو می شوند، شما همراه با آنها از جنگل های بارانی آمازون عبور نموده و به معابد به جا مانده از تمدن اینکاها می رسید.

پرو یکی از زیباترین کشورهای آمریکای جنوبی است که به سبب دیدنی های تاریخی و طبیعی شگفت انگیزش مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی گشته است. معابد به جا مانده از تمدن اینکاها یکی از آنها است که هنوز هم داستان ها و افسانه های زیادی درباره چگونگی ساخته شدنشان وجود دارد. ملاقات از آنها که در کتاب بسیار هیجان انگیز بوده است، برای یک سفر واقعی به پرو وسوسه نشده اید؟

پرواز خارجی به اسکاتلند

در کتاب جزیره سیاه تن تن یک سفر ماجراجویانه را در پیش می گیرد. تن تن به دنبال افراد ناشناسی که به او شلیک نموده اند می رود و با تعقیب آنها به یک گروه تبهکار که به چاپ اسکناس جعلی مشغولند می رسد. این ماجراها در جزیره سیاه در اسکاتلند می گذرد.

البته در واقعیت جایی به نام جزیره سیاه وجود ندارد، اما اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد اسکاتلند بگیرید می توانید از کشوری با جاذبه های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز دیدن کنید. همچنین این کشور نزدیک به 790 جزیره دارد که بعضی از آنها نیز مسکونی بوده و می توانید به آنها سفر کنید.

پرواز خارجی به روسیه

هرژه در اولین کتاب از مجموعه داستان های تن تن، شما را به روسیه می برد. این کتاب تن تن در سرزمین شوراها، نام دارد که در آن تن تن با یک قطار از بروکسل به مسکو می رود.

اگر هنوز برای سفر تابستانی خود برنامه ریزی ننموده اید، تابستان فرصت مناسبی برای خرید یک بلیط هواپیما به مقصد مسکو است. تن تن در پیش از فروپاشی شوروی به این مسکو سفر می نماید؛ در سفر به این شهر به شما ملاقات از میدان سرخ، کاخ کرملین و متروی مسکو را پیشنهاد می کنیم.

پرواز خارجی به بلژیک

تن تن مثل خالقش زاده بروکسل است؛ بسیاری از طرفداران این خبرنگار دوست داشتنی بلیط هواپیمای خود را به قصد ملاقات از موزه هرژه به مقصد بلژیک می گیرند. این موزه محیط و نحوه کار هرژه را برای دوستداران این مجموعه بازسازی نموده است.

بروکسلی ها به تن تن بسیار افتخار می نمایند، شما هم اگر از طرفداران او هستید و می خواهید به سبک او به این به سراسر جهان سفر کنید، یک بلیط هواپیما هم به مقصد بلژیک بگیرید، چرا که سفر شما به جهانی تن تن بدون ملاقات از زادگاه تولدش کامل نمی گردد.

برای جستجوی پرواز خارجی مقاصد مورد نظر خود به سایت وبلاگ نخبگان مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی وبلاگ نخبگان

منبع: سفرستان

به "پرواز خارجی و همسفر با تن تن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی و همسفر با تن تن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید