ویراژ در آسمان ها ممکن می گردد؟ ، رونمایی از طرح مفهومی تایر خودرو که پرواز می نماید

به گزارش وبلاگ نخبگان، در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، طرح مفهومی تایر یک خودرو رونمایی شده است که پرواز می نماید. درواقع طراحی این تایر بر اساس خودروهای پروازی خودران نسل بعدی است.

ویراژ در آسمان ها ممکن می گردد؟ ، رونمایی از طرح مفهومی تایر خودرو که پرواز می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جدیدترین تایر Aero Goodyear برای پرواز خودروها برنامه ریزی نموده است. ما پیش از این تایرها و چرخ های مفهومی Goodyear را دیده ایم که در هر جهت مانند توپ بلوری حرکت می نمایند، اما این بار این تایرها قرار است پرواز نمایند.

طرح مفهومی مذکور در در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 به عنوان یک تایر باریک و فاقد پنوماتیک روی زمین عمل می نماید و سپس به عنوان یک پروانه در هنگام چرخش در یک برنامه روتور کج اجرا می گردد. با توجه به مقدار رشد اخیر فراوری خودروهای خودمختار پروازی، این یک طرح مفهومی مهم است که باید جدی گرفته گردد.

بخش هوشمندانه Aero این است که چگونه برجستگی های چرخ همزمان تیغه پروانه است و به نظر می رسد به مقدار کافی، منحنی و دقیق فراوری می گردد تا مشکلاتی مثل هزینه و سردردهای مفصل در یک ماشین پروازی را از بین ببرد.

لاستیکی که در اطراف این تیغه ها پیچ خورده است، به جای یک تایر پر از هوا شبیه چرخ هواپیما تغییر شکل داده شده و جامد خواهد بود. درواقع بخش داخلی Aero یک موتور توربینی پیشرفته برای حرکت هوایی خواهد بود، در حالی که در خارج از آن یک تایر غیر پنوماتیک باریک را شاهدیم که به چسبیدن به آسفالت یاری می نماید.

این مأموریت Aero به وسیله نیروی مغناطیسی راهنمایی شده و به وسیله هوش مصنوعی کنترل می گردد، که هر دو این ابزارها، چیزهایی هستند که باید در سال 2019 شاهدشان باشیم.اما واقعیت این است که منظره ارائه Aero تا حد زیادی به خودروهای هوشمند خودران و پروازی وابسته است.

منبع: انتخاب

به "ویراژ در آسمان ها ممکن می گردد؟ ، رونمایی از طرح مفهومی تایر خودرو که پرواز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویراژ در آسمان ها ممکن می گردد؟ ، رونمایی از طرح مفهومی تایر خودرو که پرواز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید