واکنش فدراسیون تنیس روی میز به یاری 30 میلیون تومانی به عالمیان

به گزارش وبلاگ نخبگان، نوشاد و نیما عالمیان طی روزهای آینده راهی سنگاپور می شوند تا در مسابقات گرند اسمش شرکت نمایند. این برای اولین بار است که برگزاری این رویداد در برنامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) قرار گرفته است. بازیکنان شرکت نماینده در این رقابت ها هم - هر دو بخش بانوان و مردان- به دعوت این فدراسیون مجوز شرکت در مسابقات را به دست آورده اند.

واکنش فدراسیون تنیس روی میز به یاری 30 میلیون تومانی به عالمیان

2 میلیون دلار جایزه نقدی در نظرگرفته شده برای این رقابت هاست. سهم نفرات اول شرکت نماینده در هر دو بخش مردان و بانوان 100 هزار دلار است اما ITTF به هر یک از بازیکنانی که وارد جدول مسابقات شوند هم رقمی اختصاص می دهد. در مقابل هم البته فدراسیون جهانی بازیکنان غایب را جریمه اقتصادی خواهد نمود.

این در حالی است که عنوان شده نوشاد عالمیان برای شرکت در مسابقات سنگاپور 30 میلیون تومان به فدراسیون تنیس روی میز پرداخت نموده در حالیک پیمان حسنی دبیر فدراسیون این موضوع را تکذیب می نماید.

وی در مصاحبه با وبلاگ نخبگان گفت: فدراسیون جهانی به صورت شخصی و به وسیله ایمیل به بازیکنان از آنها برای شرکت در مسابقات گرند اسمش دعوت نموده است. این روال در خصوص بازیکنان همه کشورها اجرا شده است نه فقط بازیکنان ایرانی؛ فدراسیون هم اصلا در جریان دعوت از نوشاد و نیما عالمیان نبوده است.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ضمن اشاره به پاداش سنگین در نظر گرفته شده برای مسابقات بین المللی سنگاپور گفت: هر یک از بازیکنان شرکت نماینده به محض ورود به سنگاپور و قرار گرفتن در جدول انفرادی مسابقات مبلغ 1300 دلار دریافت می نمایند. این رقم برای جدول دوبل 1000 دلار است. یعنی نوشاد و نیما از حضور در مسابقات سنگاپور حداقل 3600 دلار درآمدزایی خواهند داشت حتی اگر بردی نداشته باشند و نتوانند صعود نمایند.

حسنی تاکید نمود: البته سیستم فدراسیون جهانی در خصوص این رقابت ها اینگونه است که بازیکنان دعوت شده در صورت غیبت، جریمه می شوند. مبلغ جریمه برای بازیکنانی که نفر اول تا دهم رنکینگ جهانی هستند به مبلغ 5 هزار دلار است. اگر نوشاد و نیما در این رقابت ها شرکت نمی کردند باید 250 دلار جریمه پرداخت می کردند.

وی در خصوص هزینه دریافتی فدراسیون از نوشاد عالمیان و اینکه عنوان شده از او برای اعزام به این رقابت ها 30 میلیون تومان دریافت شده است نیز شرح داد و گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد. نه تنها چنین مبلغی دریافت نشده بلکه یاری هم شده است. اینگونه که با آژانس هوایی مکاتبه داشته ایم مبنی بر اینکه نوشاد و نیما بعد از سفر به سنگاپور، حضور در مسابقات و دریافت مبلغ وعده داده شده بابت شرکت در رقابت ها، هزینه بلیت را پرداخت نمایند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید نمود: قرار نیست به هر صحبت کذبی پاسخ دهیم اما با قاطعیت می گویم حضور بازیکنان در رقابت های گرند اسمش با هزینه خودشان است. فدراسیون جهانی هزینه هتل و غذا را برای بازیکنان تامین می نماید. پولی هم که بابت حضور در مسابقات به بازیکنان پرداخت می گردد به نوعی هزینه بلیت آنها را تامین می نماید.

به گزارش وبلاگ نخبگان، مسابقات گرنداسمش طی روزهای 16 تا 29 اسفندماه برگزار می گردد. امیرحسین هدایی هم جزو بازیکنان رزرو برای حضور در این مسابقات بود اما در نهایت نتوانست وارد لیست بازیکنان اصلی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش فدراسیون تنیس روی میز به یاری 30 میلیون تومانی به عالمیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون تنیس روی میز به یاری 30 میلیون تومانی به عالمیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید