معرفی مجموعه آوای خلیج فارس کیش

به گزارش وبلاگ نخبگان، در این مقاله قصد داریم شما را با چند نمونه از مراکز تفریحی این جزیره و به طور خاص با مجموعه آوای خلیج فارس کیش آشنا نماییم.

معرفی مجموعه آوای خلیج فارس کیش

جزیره کیش یکی از مهم ­ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می آید که می توان گفت در تمامی روزهای سال از گردشگران داخلی و خارجی پذیرایی می کند. یکی از دلایل محبوبیت این جزیره در میان گردشگران تعدد مراکز سرگرمیی و سرگرمی آن است که در این جزیره زیبا وجود دارد. بدون شک می توان گفت که برترین امکانات اقامتی و رفاهی و بعلاوه مراکز سرگرمیی و سرگرمی در ایران در جزیره کیش واقع شده است.

در سفر به جزیره زیبای کیش در هم­نشینی با خلیج زیبای فارس می توانید از مدرن­ ترین سرگرمیات مختلف در این جزیره بهره برده و سفری به یادماندنی برای خود، دوستان و خانواده رقم بزنید.

برای رزرو آنلاین تور کیش وبلاگ نخبگان با مناسب ترین قیمت روی تصویر زیر کلیک کنید.

مراکز سرگرمیی جزیره کیش

  • سافاری کیش

یکی از مهم­ترین مراکز سرگرمیی در جزیره کیش، سافاری نام دارد که در نزدیکی فرودگاه بین­ المللی آن واقع شده و سرگرمی های متنوع و زیادی را در یک مجموعه فراهم نموده است. در مجموعه سافاری مسافران و گردشگران باید به ازای استفاده از هر یک از سرگرمی­ های موجود هزینه جداگانه پرداخت نمایند اما سرگرمی­ های این مجموعه توانایی این را دارند که برای مدت حدود 4 ساعت افراد را سرگرم نمایند.

تنوع سرگرمی های مجموعه سافاری کیش یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه به شمار میرود که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند در این مجموعه خود را سرگرم کند. تور باگی، شتر سواری، موتور چهار چرخ سواری، زورب بال، بانجی شوتینگ، واقعیت مجازی، موتور دریفت، ترامپولین و موتور 50 سی سی مخصوص بچه ها نمونه ای از سرگرمی­ های موجود در این مجموعه هستند.

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما کیش از وبلاگ نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • سایت­های غواصی کیش

اگر علاقمند به تماشا پوشش جانوری و گیاهی اعماق خلیج فارس هستید، باید به یکی از سایت های غواصی در جزیره کیش سر بزنید تا یک ماجراجویی بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنید. به همین منظور برای علاقمندان به غواصی 4 سایت و مرکز مخصوص غواصی در نظر گرفته شده که می توانند با مراجعه به آن­جا و زیر نظر غواصان حرفه ای، به غواصی بپردازند.

  • سایت ساترن کرک
  • بیگ کوراک و ژوراسیک پارک
  • سایت کشتی یونانی
  • کلبه هور

4 سایت و مرکز اصلی برای غواصی در آب­های خلیج فارس در جزیره کیش هستند.

  • سرگرمیات آبی کیش

یکی از سرگرمیات بی ­نظیری که در جزیره کیش به واسطه موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی می توان تجربه کرد سرگرمیات آبی هستند و مراکز متعددی این سرگرمیات را به مسافران و گردشگران ارائه می دهند. این سرگرمیات از تنوع زیادی نیز برخوردار هستند. پاراسل، بنانا، شاتل یا تیوپ سواری تعدادی از رایج ترین سرگرمیات آبی هستند که بسیاری از مراکز این خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه می دهند.

سوار شدن بر کشتی بادی، ماهیگیری در آب­های خلیج فارس به صورت انفرادی و گروهی نیز از جمله سرگرمیات آبی ویژه و خاصی هستند که بعضی از مراکز به مسافران ارائه می دهند. سرگرمیات آبی در کیش بسیار متنوع هستند و برای انجام آن­ها باید به کلوپ ها یا مراکز مخصوص آن ها در جزیره مراجعه کنید.

  • پارک دلفین­ها

یکی از معروف­ ترین و شناخته شده ­ترین مراکز سرگرمیی در کیش، پارک دلفین ­ها نام دارد که هواداران زیادی در بین مسافران و گردشگران دارد و می تواند آن­ها را برای چند ساعت سرگرم کند. پارک دلفین­ ها برای همه گروه ­های سنی مناسب و مجذوب کننده بوده که در 4 بخش طراحی شده و برنامه­ های سرگرمیی متنوعی را ارائه می دهد.

مسافران و گردشگران می توانند در این پارک در کنار تماشای برنامه­ های شاد و حرکات مجذوب کننده دلفین ­ها از برنامه­ های کلاسیک شو و دلفین شو نهایت لذت را ببرند و یا از پارک پرندگان و تونل آکواریوم در این مجموعه تماشا نمایند تا برای چند ساعتی سرگرم شوند.

  • اسکی روی یخ

در جزیره کیش که به دلیل موقعیت جغرافیایی در اغلب مواقع سال هوای گرمی دارد می توانید اسکی روی یخ را تجربه کنید. پیست اسکی روی یخ جزیره کیش از نظر وسعت دومین پیست اسکی روی یخ در ایران محسوب می گردد که در دوره بعد از انقلاب ساخته شده است. این پیست در حدود 200 متر مربع وسعت داشته و عموم مردم می توانند به عنوان یک سرگرمی خانوادگی از آن استفاده نمایند.

پیست اسکی روی یخ جزیره کیش در طبقه دوم یکی از مراکز خرید معروف این جزیره به نام دامون واقع شده است که تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این مجموعه به سهولت در دسترس مسافران و گردشگران خواهد بود.

  • کارتینگ کیش

اگر در پی یک سرگرمی شاد و هیجان­انگیز در جزیره کیش هستید می توانید به کارتینگ آن سر بزنید؛ مجموعه کارتینگ جزیره کیش در پارک شهر این جزیره واقع شده است که یکی از مراکز سرگرمیی شلوغ و پرتراکم در جزیره کیش به شمار می آید.

  • تم پارک آبی اوشن

پارک­ های آبی همیشه یکی از محبوب­ترین مراکز سرگرمیی هستند. یکی از برترین پارک­ های آبی ایران در جزیره کیش واقع شده است. تم پارک آبی اوشن یک پارک آبی بزرگ در جزیره کیش است که انجام سرگرمیات آبی در نهایت ایمنی و آرامش را فراهم می نماید.

این پارک آبی زیبا متناسب با جدیدترین استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده که سرگرمیات متنوع آبی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد. تمامی دستگاه ­هایی که برای سرگرمیات آبی در این پارک وجود دارد کاملاً کنترل شده بوده و از این رو هیچ خطری سلامتی مراجعه ­نمایندگان به این مجموعه را تهدید نخواهد کرد.

آشنایی با مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس

یکی از برترین و بزرگ­ترین مجموعه­ های سرگرمیی در جزیره کیش و در ایران، مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش نام دارد که در حدود 20 هزار متر وسعت داشته که از این مقدار در حدود 15 هزار متر مربع مربوط به فضای ساحلی آن می گردد. برای این مرکز سرگرمیی یک اسکله زیبا به صورت هلالی شکل طراحی شده که یک روز خاطره­ انگیز از سفر به کیش را برای مسافران و گردشگران رقم خواهد زد.

این مرکز سرگرمیی بزرگ و زیبا از قسمت های مختلفی تشکیل شده تا بتواند برای ساعاتی مسافران و گردشگران در جزیره کیش را سرگرم کند. در ادامه با قسمت ­های مختلف مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش آشنا می شویم.

  • آبنمای خلیج فارس

یکی از بخش­ های تماشای این مرکز سرگرمیی آب نمای بزرگ خلیج فارس محسوب می گردد که با آب نمای شهر دبی رقابت می کند و به عنوان بزرگ­ترین آب نمای ایران و یکی از بزرگ­ترین آب نماهای خاورمیانه نیز شناخته می گردد. این آب نما می تواند آب را تا ارتفاع بیش از 50 متری افشانه کند که با استفاده از نورپردازی ویژه، تصاویر بدیع و مجذوب کنندهی خلق می گردد که شب­ های زیبای جزیره کیش را روشن می کند.

این آبنما با قابلیت­ های بصری مانند لیزر و پروجکشن طراحی شده و منظره و منظره زیبایی را پدید می آورد. یکی از ویژگی ­های متمایز و منحصر به فرد آبنمای خلیج فارس استفاده از آب دریا برای افشانه کردن آب به شمار می آید که این ویژگی در حفظ محیط زیست، یک نکته مثبت به شمار میرود.

آب نماهای زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس طراحی شده که تمامی آن­ها برای افشانه کردن آب از آب شیرین استفاده می نمایند. عدم استفاده از آب شیرین در آب نمای خلیج فارس باعث تفاوت و سرآمدی آن در دنیا شده زیرا به حفظ محیط زیست یاری می کند.

  • سالن کنسرت آوای خلیج فارس

مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش مجهز به سالن همایشی است که 3000 نفر ظرفیت دارد و جزو بزرگ­ترین سالن­ های همایش در ایران به شمار می آید. این سالن بزرگ که کیفیت لازم آکوستیکی برای برگزاری کنسرت­ های موسیقی را دارد در اغلب اوقات سال به عنوان سالن کنسرت برای اجرای خوانندگان مطرح مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر در زمان سفر به کیش متوجه شدید که در این سالن کنسرت یکی از خوانندگان مطرح برگزار می گردد، این موقعیت را از دست ندهید تا به این ترتیب یک شب به یادماندنی و خاطره ­انگیز برای خود و همراهان خود رقم بزنید.

  • رستوران های ساحلی کنار اسکله

در کنار اسکله مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش رستوران­ های ساحلی وجود دارد که در زمره شیک­ ترین و زیباترین رستوران­ های جزیره کیش هستند و انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را با برترین کیفیت و برترین طعم به مسافران و میهمانان ارائه می دهند. در این رستوران ­ها در کنار صرف یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه می توانید از منظره ها زیبایی که در مقابل چشمان شما به حرکت در می آید، نهایت لذت را ببرید.

  • اسکله هلالی شکل

مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش به یک اسکله زیبا و هلالی شکل مجهز شده که مسافران و گردشگران می توانند بر روی آن به پیاده ­روی و قدم زدن بپردازند و از منظره زیبای خلیج فارس و انعکاس نور خورشید در آن، در طول روز و نیز بازی ماه و ستارگان با آب در شب هنگام غرق لذت شوند. این اسکله هلالی شکل را می توان به عنوان رمانتیک­ ترین نقطه ایران شناخت که بدون شک تجربه ­های عاشقانه و رمانتیکی را بر روی خود خواهد دید.

  • گیم سنتر

یکی از قسمت های مجذوب کننده مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش گیم سنتر یا مجموعه سرزمین بازی هاست. این مجموعه بازی که در آن انواع بازی­ های کامپیوتری و ویدئویی مطابق با جدیدترین تغییرات تکنولوژی وجود دارد، لحظات فراموش نشدنی و مجذوب کنندهی را برای بچه ها و نوجوانان رقم خواهد زد.

کلام آخر

جزیره کیش یکی از قطب ­های گردشگری در ایران محسوب می گردد که مورد توجه بسیاری از مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته و با پتانسیل­ هایی که دارد می تواند به یکی از قطب ­های گردشگری در دنیا و منطقه خاورمیانه تبدیل گردد. در سالیان اخیر به منظور توسعه گردشگری در این جزیره، توجه ویژه ای به توسعه امکانات رفاهی و سرگرمیی شده است که به عنوان نمونه می توان به مرکز سرگرمیی آوای خلیج فارس کیش اشاره نمود؛ که یکی از مدرن ­ترین و بزرگ ­ترین مراکز سرگرمیی در ایران و خاورمیانه محسوب می گردد.

منبع: الی گشت

به "معرفی مجموعه آوای خلیج فارس کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مجموعه آوای خلیج فارس کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید