شوخی دختر سارا پولی خبرساز شد

به گزارش وبلاگ نخبگان، طی نامه ای به سارا پولی که برای زنان حرف می زنند برنده اسکار برترین فیلمنامه اقتباسی شد، گفته شد جایزه اش را پس بدهد تا به فیلم در جبهه غرب خبری نیست داده گردد. نامه با نام دیوید روبین رئیس آموزشگاه اسکار امضا شده بود. اما اسکار سارا پولی در واقعیت به وسیله آموزشگاه لغو نشده بود و این نامه را دختر 11ساله این کارگردان و نویسنده برای مادرش ارسال نموده بود تا دروغ یکم آوریل را به جا آورد.

شوخی دختر سارا پولی خبرساز شد

به گزارش دنیای اقتصاد، در این نامه گفته شده به شما یک هفته دیگر فرصت می دهیم تا از داشتن جایزه تان در خانه لذت ببرید، اما پس از آن باید جایزه اسکار را به لس آنجلس پست کنید. در این نامه بعلاوه به ماجرای سال 2017 که در آن لالالند به اشتباه به عنوان برنده برترین فیلم به جای مهتاب خوانده شد اشاره شده و نوشته شده که در شب اهدای اسکار متوجه این اشتباه شدیم، اما نمی خواستیم ماجرای مهتاب تکرار گردد و از آنجا که شهروندان تورنتو احتمالا بسیار عصبانی می شوند، نمی خواهیم این اخبار به صورت رسمی منتشر گردد.

پولی شرح نداده که چقدر این نامه را باور نموده و تنها نوشته: کاری که دختر 11ساله ام برای روز اول آوریل انجام داد. در پاسخ به این توییت، ادوارد برگر که به عنوان نویسنده فیلمنامه در جبهه غرب خبری نیست در کنار لسلی پاترسون و ایان استوکل از نامزد های دریافت این جایزه بود نوشته است: سارای عزیز برای صرفه جویی در هزینه های پست، آموزشگاه از من خواسته تا آدرسم را در اختیارت بگذارم تا بتوانی آن را به صورت مستقیم برای من بفرستی!

منبع: فرارو

به "شوخی دختر سارا پولی خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی دختر سارا پولی خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید