سقوط طارمی از گزینه اول به سوم برای میلان

به گزارش وبلاگ نخبگان، ستاره تیم ملی ایران به گزینه سوم میلان تبدیل شد.

سقوط طارمی از گزینه اول به سوم برای میلان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نخبگان، مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با درخشش به همراه پورتو در فصل گذشته و کسب جایزه آقای گلی لیگ برتر پرتغال مشتریان زیادی کرد.

میلان و منچستر یونایتد بزرگترین مشتریان ستاره ایرانی بودند. روسونری حتی با طارمی به توافق شخصی رسید تا قراردادی 4 ساله با او امضا کند، ولی پورتو در آخرین لحظه با افزایش مبلغ فروش این بازیکن از 25 به 30 میلیون یورو باعث منتفی شدن این انتقال شد.

میلان تنها یک سهمیه غیراروپایی داشت به همین دلیل در پی جذب طارمی بود، ولی بعد از شکست این پروژه چوکوئزه ستاره آفریقایی ویارئال را جذب کرد.

با جذب این بازیکن سهمیه غیراروپایی میلان تمام شد. اما با تغییر قانون در فدراسیون فوتبال ایتالیا به اروپایی حساب کردن بازیکنان بریتانیا و ولز دوباره یک سهمیه غیراروپایی برای روسونری مهیا شد.

اما این بار طارمی در اولویت خرید تابستانی میلان نیست بلکه طبق گزارش سایت sempremilan ستاره ایرانی به گزینه سوم پیولی برای تقویت خط حمله تبدیل شده است.

لورنزو کلمبو مهاجم قرضی میلان است که در لچه بازی می نماید. این مهاجم 21 ساله گزینه اول پیولی برای حضور چرخشی در ترکیب تیم است. بعلاوه گزینه دیگری روی میز میلان است و طارمی به گزینه سوم روسونری تبدیل شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سقوط طارمی از گزینه اول به سوم برای میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط طارمی از گزینه اول به سوم برای میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید