به چه صورتی میتوانیم در تورهای تهرانگردی نوروز 97 ثبت نام کنیم؟

به گزارش وبلاگ نخبگان، اگه اهل خوشگذرونی و سفر تو نوروز 97 هستین و دلتون میخواد تو تورهای برگزار شده شرکت کنین، اما نمیدونین به چه صورت باید باید در تور تهرانگردی ثبت نام کنین، بهتره این مطلب رو بخونین و برای شرکت و با نحوه ثبت نام در تور تهرانگردی در مجموعه تورهای نوروزی 97 آماده شین.

به چه صورتی میتوانیم در تورهای تهرانگردی نوروز 97 ثبت نام کنیم؟

هدایت به وسیله اپراتورها

خوبه که بدونین برای ثبت نام در تور تهرانگردی و یا انواع تورهای نوروزی97 شماره 137 سامانه ای هست که مردم میتونن با شهرداری در ارتباط باشن. با تماس گرفتن با این سامانه و درج گزینه 2 میتونین با اپراتورهایی که به گردشگری مسلط هستن و میتونن هدایت تون کنن تماس بگیرین و از اونها هدایت بگیرین، بعلاوه میتونین با هدایت های اپراتورهایی که تو این زمینه جوابگو هستن، در زمینه اطلاع رسانی از انواع تورها، پیش ثبت نام تور همراه با اطلاع از مقاصد مورد نظر، اطلاع از مقاصد گردشگری در تهران و هرگونه از سوالاتی در زمینه گردشگری و اطلاعات از راه ها و شرایط راه ها فراهم شده و میتونین از نحوه اجرایی تمام مسائل خودتون در زمینه تورهای نوروزی97 سوال کنین.

راهی آسان برای ثبت نام و شرکت در تورها

نمونه دیگه ای که میتونین از تورها و یا انواع تورهای نوروزی97 آگاه بشین ، سر زدن به سایت visit.tehran.ir و یا ثبت نام در این سایت هست. با استفاده از کد یو اس اس دی به وسیله تلفن همراهتون # 137* رو شماره گیری کنین و نسبت به خرید و رزرو تور مورد نظرتون اقدام کنین. با استفاده از اپلیکیشن های تهرانگردی سایت وبلاگ نخبگان هم می تونین از جاهای دیدنی تهران و جاهایی که میتونین خوش بگذرونین آگاه شین و اطلاعات لازم رو درباره تورهای نوروزی 97 کسب کنین.

تورهای متنوع و تفریحی

تورهای نصف روزه ای که در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 عصر و ساعت 15 تا 19 و یا در نمونه ای دیگر تورهای یک روزه از ساعت 9 تا 16 عصر برگزار میشوند و شما میتونین در سه موقیعت زمانی در روز با این تورها همراه بشین و حسابی خوش بگذرانید. اگه از اون دسته افراد فعال و اهل جنب و جوش و ورزش هم هستین، باید بهتون بگیم که تور دوچرخه سواری هر روز در میدان امام (ره) مستقر شده و میتونین به صورت روزانه همراه با دوستانتون از اواخر اسفند تا 15 فروردین شرکت کنین و حسابی خوش بگذرونین.

منبع: همگردی

به "به چه صورتی میتوانیم در تورهای تهرانگردی نوروز 97 ثبت نام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به چه صورتی میتوانیم در تورهای تهرانگردی نوروز 97 ثبت نام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید