در پی مردمی سازی فعالیت های بنیاد شهید هستیم

به گزارش وبلاگ نخبگان، قاضی زاده هاشمی گفت: کوشش ما بر این است که فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشتر به وسیله مردم مدیریت و اجرایی گردد.

در پی مردمی سازی فعالیت های بنیاد شهید هستیم

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ نخبگان، نخستین نشست خبری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس نو بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه امسال برگزار گردید.

قاضی زاده هاشمی گفت: قداستی که جامعه ایثار و شهادت دارد، صدقه را بر آن ها حرام نموده است و البته کسانی که در این مجموعه احتیاج به یاری دارند باید به آن رسیدگی گردد.

وی توضیح داد: کوشش ما بر این است که فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشتر به وسیله مردم مدیریت و اجرایی گردد.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار وبلاگ نخبگان، اظهار کرد: واگذاری بخشی از امورات بنیاد شهید به افراد در بخش خصوصی با توجه به تخصص آن ها انجام خواهد شد و نظارتها به صورت مستمر بر این واگذاریها وجود دارد و در صورت عدم موفقیت بخش خصوصی به افراد یا مجموعه دیگر واگذار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید گفت: در واگذاری امور به بخش خصوصی از تخصص و ظرفیت افرادی مثل فرزندان شهدا و ایثارگران که در امر مربوطه توانایی و تخصص دارند، استفاده خواهد شد.

وی توضیح داد: در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش خدمات و حمایتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

رئیس بنیاد شهید گفت: بزرگترین مسئله بنیاد مدل حکمرانی این مجموعه در بخش های مختلف و وظایف افراد مسئول در آن است.

قاضی زاده هاشمی گفت: ارائه خدمات برای جانبازان تحت پوشش مبتنی بر درصد جانبازی افراد است و قوانین این حوزه باید بازبینی و در بخش هایی اصلاح گردد که کیفیت خدمات جامعه هدف تطبیق گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در پی مردمی سازی فعالیت های بنیاد شهید هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی مردمی سازی فعالیت های بنیاد شهید هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید